loading...
هر چی که تو بخوای
میلاد ایزدی بازدید : 26 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

یحانا حس ششم دارد !

این خانم جذاب حس ششم دارد+عکس

این خواننده زیبای پاپ ادعا می کند آنچنان رابطه نزدیکی با طرفدارانش دارد که بخوبی علایق و سلیقه های آنها را می شناسد و بخوبی می داند که کدامیک از آهنگهای جدید او موفق خواهند شد و کدامیک با استقبال خوبی روبرو نخواهند شد.

ریحانا می گوید:”من یک حس غریزی و ذاتی نسبت به موسیقی دارم . دقیقا” می دانم که دوست دارم چه موسیقی و یا آهنگی را گوش کنم . من عاشق موسیقی هستم و بخوبی می دانم که طرفداران فقط موسیقی خوب را دوست دارند و می پسندند.”

” بنا بر این وقتی آهنگ می سازم ، سعی می کنم چیزی بسازم که خودم عاشقانه دوستش دارم و می دانم که وقتی خودم از یک آهنگ خوشم نمی آید و از آن راضی نیستم مردم هم آن را دوست نخواهند داشت.”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 185
  • بازدید کلی : 10,139